19 januari, 2009

The bomb squad!

Bisarr början på veckan.. Jag vaknade i morse av att jag hörde ett rytmiskt pipande.. lite avlägset, men ändå i lägenheten liksom. Det höll på simultant med alarmen på mobilen (ja, jag sätter alla..) så det var en väldig röra av ljud och en viss läskighet med det där konstiga pipandet som var kvar fastän jag tryckt på snooze.. I mitt "mitt emellan vaken och dröm" stadie försökte jag komma underfund med vad det var som pep, vad det lät mest som, och kom i mitt flummiga tillstånd fram till att det mycket väl kunde vara en bomb. Med detta konstaterat var jag ändå för trött för att stiga upp för att undersöka saken och "kasta ut bomben från balkongen"..

Såhär såg det ut utanför min lägenhet i morse..
Det visade sig senare (efter lång utredning av "the bomb squad") att...

Inga kommentarer:

 
SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen BlogRankers.com Jesussajten.se Clicky Web Analytics 1000lankar.com - gratis länkkatalog Blogg listad på Bloggtoppen.se Filosofi/Religion Religion