04 januari, 2009

Gaaaah!!!

Varför sover jag inte?!! Helt sjukt hur omställd man blir genom att vara julledig och inte jobba såhär. Min kropp och hjärna är ovana och vet inte vad de ska ta sig till!

Klockan är i alla fall tjugo över fem på natten.. jag har legat i sängen väldigt länge, men steg upp för ett tag sen då jag för mitt liv inte verkar kunna somna.
Länge har jag legat helt vaken och försökt hjälpa sömnen på traven genom att medvetet försöka tänka oklart, ologiskt och allmänt flummigt (för jag inbillar mig att det är så hjärnan håller på när jag sover), men förgäves.. min hjärna vill inte alls vara flummig tyvärr.

I morgon börjar jag jobba igen om jag är fri från min dunderförkylning!

Inga kommentarer:

 
SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen BlogRankers.com Jesussajten.se Clicky Web Analytics 1000lankar.com - gratis länkkatalog Blogg listad på Bloggtoppen.se Filosofi/Religion Religion