13 mars, 2009

Det här får du inte missa!!

I höstat spelades ett TV program in där jag fick berätta om mitt liv, min väg till Gud och mitt helande. Bara härom veckan sändes det äntligen på Kanal 10 och andra kristna lokalkanaler såsom Visjon Norge osv och när jag såg det så tänkte jag "shit vad bra!" Här kommer det ju verkligen fram vad jag varit med om och det blir så tydligt vad Jesus har gjort för mig.

Så på samma sätt som jag gladde min åt att läsa omatt Gladys del Pilar gett sitt liv till Jesus så hoppas jag att ni ska glädjas med mig när ni ser det här vittnesbördet!

Jag skulle önska att alla såg det här (otroligt nog, fastän jag ser mig själv på TV säger jag så) , men åtminstone ni som känner mig rekommenderar jag att ta tiden och kolla på det här. Jag vill dela den här biten av mitt liv med dig.

Missa inte TÄVLINGEN på gallupundersökningen här brevid. Den som röstar rätt vinner vinner ett gratis fika på Arken nr du kommer och hälsar på! :)

Massa kramar från mig

1 kommentar:

Patrik sa...

Hej dar tjejen! Det ar underbart att du nu har valt att ga med Jesus och borjar fa uppleva inre gladje, frid och karlek:) "Djavulen har fatt sig en rejal kick i fejan..."

 
SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen BlogRankers.com Jesussajten.se Clicky Web Analytics 1000lankar.com - gratis länkkatalog Blogg listad på Bloggtoppen.se Filosofi/Religion Religion